UBYTOVANIE

Hotely a apartmány vyberáme s veľkou pozornosťou, aby sme mohli zabezpečiť dovolenku za prijateľné ceny. Našim cieľom je udržovať kvalitu a solídnu úroveň ubytovania. Je však potrebné vedieť, že každý štát má iné kritéria pre zaraďovanie hotelov do jednotlivých kategórií a nedajú sa porovnávať štandardy v rôznych štátoch. Slovenskí klienti bývajú v rovnakých ubytovacích zariadeniach ako klienti z iných európskych štátov. Akékoľvek komplexy, či pocity menejcennosti nie sú na mieste. Počítajte aj s tím, že veľkosť, vybavenie a poloha izieb nie sú ani v objektoch rovnakej kategórie úplne identické. A tak sa môže stať, že niekedy bývajú v "lepšej" izbe nemecký turista a inokedy klient zo Slovenska. Nekazte si dovolenku trápením, že váš sused má napríklad o pol metra dlhší balkón.

Radi by sme Vás oboznámili aj s niekoľkými skutočnosťami týkajúcimi sa samotného ubytovania a stravovania:
- v niektorých prípadoch naša CK nemôže ovplyvniť prideľovanie jednotlivých izieb. Toto je plne v kompetencii ubytovacieho zariadenia. 
- v súlade s medzinárodným štandardom môžu byť klienti ubytovaní v deň príchodu až po 14.00 h. a v deň odchodu sú povinní uvolniť ubytovanie do 9.00 h. Ani iný čas príchodu a odchodu z pobytového miesta, prípadne iný program nezadávajú právo na dlhšie obsadenie ubytovania.
- izbu tvoria dve lôžka, prípadne tzv. manželská posteľ. Tri a viaclôžkové izby môžu byť vytvorené pridaním ďalších lôžok (prísteliek), ktoré nemusia byť kvalitatívne rovnocenné a ich pridaním môžu byť priestory stiesnené. Treba si uvedomiť, že menšie pohodlie je zohľadnené zľavou pre tretiu, prípadne ďalšie osoby.
- k faune južných krajín patrí i hmyz a drobné živočíchy. Napriek intenzívnej snahe mnohých hoteliérov sa tieto môžu niekedy vyskytnúť v ubytovacích zariadeniach.
- pri výbere zájazdu sa poraďte s našimi pracovníkmi aby ste zvolili druh ubytovania vyhovujúci Vašim potrebám. Napríklad štúdio pre 2 až 4 osoby je vlastne iba jedna miestnosť, obývacia spálňa s kuchynským kútom a vlastným sociálnym zariadením. ·tvrté lôžko v štúdiu je väčšinou ako prístelka. Pre štyri dospelé osoby alebo pre rodinu s dvomi veľkými deťmi môže byť toto ubytovanie stiesnené, preto je v tom prípade vhodnejšie objednať si ubytovanie v apartmáne ktorý sa skladá z z jednej alebo dvoch obývacích spální s dvomi alebo tromi lôžkami so samostatnou kuchyňou. 
- veľmi obľúbené je ubytovanie v apartmánoch a štúdiách, pretože poskytuje možnosť vlastného stravovania. Treba zobrať na vedomie že kuchyne v apartmánoch bývajú vybavené chladničkou, dvojvaričom, a základným riadom podľa počtu osôb ktoré majú byť ubytované. Obed s tromi chodmi pri tomto obvyklom vybavení pripravíte ťažko a s pečením buchiet vôbec nepočítajte. Pokiaľ počítate so zložitejšou prípravou jedál je vhodné vziať si zo sebou kuchynské pomôcky na doplnenie, napríklad strúhadlo, misky, sitko na cedenie varešku atd. 
- naši zástupcovia v jednotlivých lokalitách sa snažia v maximálnej miere splniť Vaše zvláštne želania, napríklad na ubytovanie na prízemí, alebo naopak na vyššom poschodí, priradenie konkrétnej izby alebo zabezpečenie apartmánu vedľa seba pre rodiny ktoré cestujú spolu a podobne. Tieto požiadavky sa nedajú potvrdzovať pred odchodom na zájazd a pokiaľ sa nám v niektorých prípadoch napriek akejkoľvek snahe ich nepodarí zaistiť, nemôžeme poskytovať žiadne zľavy ani kompenzácie, pretože sa jedná o požiadavky, na ktoré nie je právny nárok. 
 

  STRAVOVANIE

Rozsah a kvalita stravy je daná úrovňou ubytovacieho zariadenia a v závislosti od miestnych tradícií a zvyklostí.
- Stravovanie typu švédske stoly znamená formu výberu jedla samoobslužným spôsobom, prípadne vlastným výberom, kde Vám hotelová obsluha jedlo nakladá. Množstvo a sortiment je plne v kompetencii hotela. V mnohých krajinách sa pre tento spôsob stravovania používa i výraz bufet.
- Stravovanie typu kontinentálne raňajky pozostáva z teplého nápoja, pečiva, alebo chleba, masla a džemu.
- Stravovanie typu rozšírené kontinentálne raňajky pozostáva z teplého nápoja, pečiva alebo chleba, masla, džemu a navyše sa obmieňa syr, šunka, saláma, vajíčka, paštéta, párky atď. 
- Večere typu menu pozostávajú z jedného jedla podľa ponuky ubytovacieho zariadenia a večera zvyčajne obsahuje polievku alebo šalát, predjedlo, hlavné jedlo, ovocie alebo dezert.
- Večere typu výber z troch jedál dávajú možnosť vybrať si z troch jedál z ponuky ubytovacieho zariadenia, obvykle prvé jedlo je európske, druhé špecialita miestnej kuchyne a tretie bezmäsité.
V cenách polpenzie nie sú zaradené nápoje k jedlu, ak nie je uvedené inak.
 

  DOPRAVA

Letecká doprava
Letecká doprava je zabezpečovaná tzv. charterovými letmi, lietadlami prenajatými od leteckých spoločností ako Slovenské Aerolínie, Air Slovakia. Pri leteckej doprave uprednostňujeme tzv. denné lety. Napriek snahám našej cestovnej kancelárie a leteckých spoločností môže vplyvom počasia alebo technických problémov prísť k zmenám pôvodných letových plánov. Pravidelné linky majú prednosť pred charterovými letmi a v súvislosti s veľkou hustotou prevádzky na letiskách dochádza v letnom období k posunom letových časov pomerne často. Počítajte preto pri plánovaní spojov do miesta bydliska po návrate, obchodných schôdzok a významných jednaní aj s možnosťou oneskorenia. Pre Vašu informáciu uvádzame, že cena týždenného parkovného sa na letisku v Bratislave pohybuje okolo 1200 Sk. Letenka platí vždy taktiež pre cestu späť, preto si ju po prílete do cieľového miesta nezabudnite dobre uschovať. Prípadné poškodenie alebo strata batožiny musí byť nahlásená ihneď po prílete na reklamačnom oddelení letiska, kde sa spisuje protokol P.I.R, ktorý je potrebný pre uplatnenie nároku na odškodnenie.

Autokarová doprava
Dopravu zabezpečujeme výhradne autokarmi a mikrobusmi spoľahlivých dopravcov.
Pre naše zájazdy používame tieto typy autobusov:
Klimatizované autokary, vybavené klimatizáciou, tónovanými sklami, videom a bufetom. Autokary vybavené náporovou ventiláciou, tónovanými sklami, videom a bufetom./

Individuálna doprava
Pri individuálnej doprave Vás zabezpečíme presnými inštrukciami na cestu spolu s mapami, ktoré Vám bez problémov pomôžu dopraviť sa do miesta letoviska a ubytovacieho zariadenia.
 

  DELEGÁT

V cene zájazdov pokiaľ nie je uvedené inak, je zahrnutý aj zaškolený delegát. Delegátom v niektorých letoviskách môže byť tiež slovensky prípadne česky hovoriaci pracovník partnerskej cestovnej kancelárie v mieste pobytu. Úlohou delegáta je pomôcť Vám v prípade problémov, oboznámiť Vás s pobytovým miestom, možnosťami fakultatívnych výletov, zodpovedať Vaše otázky. V niektorých letoviskách môže mať delegát na starosti viacej ubytovacích zariadení prípadne letovísk, preto Vám odporúčame využívať pre riešenie možných záležitostí predovšetkým úradné hodiny alebo pravidelné schôdzky, ktoré sú predtým vyhlásené delegátom na informačnej tabuli na recepcii ubytovacích zariadení, alebo v sídle partnerskej cestovnej kancelárie. Tu sú taktiež uvedené časy miesta a časy odchodov autobusov, časy transferov na letisko a iné dôležité informácie, ako aj spojenie na delegáta pre prípad mimoriadnej udalosti.
 

  OBJEDNÁVANIE ZÁJAZDOV

Ponúkame Vám 3 spôsoby zakúpenia si zájazdu:
1. Osobná návšteva pobočky CK EAST-WEST Slovakia.
2. Telefonická, resp. písomná rezervácia zájazdu.
3. Objednanie zájazdu cez Internet.
Prezrite si našu internetovú stránku www.eastwest.sk, vyberte si príslušný zájazd, vyplňte formulár a odošlite ho na našu emailovú adresu, alebo nám priamo píšte Vaše požiadavky a dotazy na ck@eastwest.sk. Túto objednávku Vám obratom potvrdíme (zadajte Vašu emailovú adresu), ostatné formality vám zašleme poštou. Odmena pre internet surferov, zľava 100 Sk/os.